Često postavljana pitanja
Kako mogu kreirati račun na nahrin.hr webshopu?
Kreiranje računa na našem webshopu je brzo i jednostavno. Kliknite na gumb "Račun" na vrhu stranice, a zatim odaberite opciju "Registrirajte se". Slijedite korake upisivanjem traženih informacija, uključujući ime, e-mail adresu i željenu lozinku. Nakon što završite, kliknite na gumb "Registriraj se". Vaš račun je sada stvoren te ćete primiti potvrdu putem e-maila.
Zašto bih trebao/la kreirati račun?
Kreiranjem računa na našem webshopu osigurat ćete si bržu i jednostavniju kupovinu. Imat ćete pristup povijesti narudžbi, praćenju pošiljki te mogućnost spremanja omiljenih proizvoda na popis želja. Također, registrirani korisnici često imaju pristup ekskluzivnim promocijama i posebnim ponudama.
Što ako zaboravim lozinku?
Ako zaboravite lozinku, kliknite na opciju "Zaboravljena lozinka" prilikom prijave. Slijedite upute za resetiranje lozinke putem e-maila. Nakon toga, moći ćete kreirati novu lozinku i nastaviti s prijavom na svoj račun.
Kako mogu napraviti narudžbu na nahrin.hr webshopu?
Za izradu narudžbe, posjetite naš webshop, pregledajte asortiman proizvoda, odaberite željene artikle te ih dodajte u košaricu. Nakon toga, slijedite upute za završetak narudžbe i unesite potrebne informacije.
Koji su načini plaćanja dostupni?
Prihvaćamo sigurne online metode plaćanja kao što su plaćanje prilikom pouzeća, kreditne kartice, Apple Pay i Google Pay. Više o načinima plaćanja pronađite ovdje.
Koliko će trajati dostava moje narudžbe?
Vrijeme dostave može varirati ovisno o lokaciji i dostavnoj opciji koju odaberete tijekom postupka narudžbe. Detaljne informacije o dostavi možete pronaći na stranici s informacijama o dostavi.
Mogu li pratiti status svoje narudžbe?
Da, nakon obrade vaše narudžbe, primit ćete potvrdu putem e-pošte koja će sadržavati informacije o praćenju pošiljke, ako je dostupno za vašu lokaciju.
Kako mogu dobiti dodatne informacije o proizvodima?
Za dodatne informacije o našim proizvodima, slobodno nas kontaktirajte putem kontakt forme na webshopu ili koristite informacije za kontakt koje su navedene na stranici "Kontakt".
Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu nakon što je potvrđena?
Ako želite promijeniti ili otkazati narudžbu nakon potvrde, molimo vas da nas odmah kontaktirate. Promjene ili otkazi nisu uvijek mogući nakon što je narudžba poslana.
Gdje mogu pratiti najnovije informacije o Nahrin proizvodima?
Pozivamo vas da nas pratite na našim društvenim mrežama (Facebook, Instagram, TikTok), gdje redovito dijelimo novosti, inspiracije, korisne savjete i informacije o našim proizvodima.
Mogu li dobiti dodatnu pomoć ili savjetovanje o proizvodima?
Da, naš stručni tim dostupan je za sva pitanja i savjetovanje. Kontaktirajte nas putem e-pošte, telefona ili kontakt forme, a mi ćemo vam rado pomoći.
Pitanja o Nahrin proizvodima
Što trebam učiniti ako neki proizvod nedostaje ili je oštećen?
U Nahrinu činimo sve kako bismo osigurali Vaše zadovoljstvo. Ako ipak dođe do bilo kakvog problema, molimo Vas da nam to odmah javite.
Koristi li Nahrin genetski modificirane sastojke?
Za naše proizvode ne koristimo genetski modificirane sastojke.
Imam celijakiju ili neku drugu intoleranciju.
Mnogi Nahrin proizvodi pogodni su za osobe s celijakijom.
Zašto je na bezglutenskim Nahrin proizvodima ipak deklarirana prisutnost „pšenice“?
Naši proizvodi deklarirani kao bezglutenski u skladu su sa smjernicama IG Celijakija i EU uredbom o hrani (manje od 1 mg prolamina, odnosno 2 mg glutena na 100 g proizvoda (nerazrijeđenog)).
Svi sastojci moraju biti deklarirani, čak i kada su prisutni samo u tragovima, što može dovesti do zabune.
U konkretnom slučaju koristimo začin proizveden od sojinog i pšeničnog proteina, koji se postupkom hidrolize razgrađuje na aminokiseline, pri čemu se razgrađuje i gluten. Tako konačni proizvod sadrži samo minimalne (ako uopće) tragove glutena i može se sigurno konzumirati kod celijakije prema važećim propisima.
Ipak, zakon (LMV) nas obvezuje da začin deklariramo kao „začin (sa sojom, pšenicom)“.
Jamčimo Vam da svi proizvodi koje deklariramo kao bezglutenske sadrže manje od 20 ppm glutena i pogodni su za osobe s celijakijom, sukladno uredbi EDI o specijalnoj prehrani.
Zašto su svi Nahrin proizvodi bez palminog ulja?
Održivost nam je iznimno važna i dio je naše politike kvalitete. U sklopu stalnog razvoja naših proizvoda odlučili smo potpuno izbaciti palmino ulje te ga zamijenili pretežno švicarskim uljem uljane repice.
Na taj način podržavamo švicarsku poljoprivredu i doprinosimo zaštiti okoliša zahvaljujući kratkim opskrbnim lancima.
Visokokvalitetno biljno ulje kao što je ulje uljane repice također štiti osjetljive proizvode od vlage.
Sadrže li Nahrin proizvodi glutamat?
Glutamat daje pun i bogat okus poznat kao umami - peta osnovna okusna kategorija uz slatko, slano, kiselo i gorko.
Dobiva se prirodnim ekstrakcijskim postupcima iz šećerne trske ili repe.
Glutamat može pojačati okus proizvoda i doprinijeti smanjenju sadržaja soli i masti.
Neki naši proizvodi za kuhinju sadrže male količine glutamata, dok postoji i izbor Nahrin proizvoda bez glutamata.
Zašto Nahrin koristi veganske kapsule od biljne celuloze za dodatke prehrani?
Kako bi omogućio jednostavno uzimanje i očuvanje hranjivih tvari, Nahrin za dodatke prehrani u obliku kapsula koristi kapsule od biljne celuloze.
Ove stabilne kapsule štite sastojke od topline i vlage, potpuno su biljnog podrijetla, pogodne za vegetarijance i vegane, i bez glutena.
Jedina iznimka su kapsule s omega-3 ribljim uljem koje koriste mekane kapsule od želatine kako bi učinkovito zaštitile osjetljive masne kiseline EPA i DHA od zraka i svjetlosti.
Što znači EAC oznaka na etiketama?
EAC znači „Eurasian Conformity“ – oznaku sukladnosti proizvoda za uvoz u zemlje Euroazijske ekonomske unije (EAC).
S EAC oznakom na etiketama, Nahrin AG potvrđuje da njihovi proizvodi udovoljavaju minimalnim tehničkim zahtjevima navedenim u pravilnicima Euroazijske unije.
Što znači da je Nahrin certificiran prema standardu FSSC 22000?
FSSC 22000 (Sustav certifikacije sigurnosti hrane) najviši je standard u proizvodnji hrane.
Nahrin AG ovim certifikatom dokazuje da ispunjava stroge zahtjeve sigurnosti hrane i upravljanja kvalitetom.
FSSC 22000 pruža okvir za učinkovito upravljanje zahtjevima vlasti, trgovinskih partnera i potrošača.
Standard je priznat od strane Global Food Safety Initiative (GFSI) i primjenjuje se na cijeli prehrambeni lanac.