Često postavljana pitanja

Kako mogu kreirati račun na nahrin.hr webshopu?

Kreiranje računa na našem webshopu je brzo i jednostavno. Kliknite na gumb "Račun" na vrhu stranice, a zatim odaberite opciju "Registrirajte se". Slijedite korake upisivanjem traženih informacija, uključujući ime, e-mail adresu i željenu lozinku. Nakon što završite, kliknite na gumb "Registriraj se". Vaš račun je sada stvoren te ćete primiti potvrdu putem e-maila.

Zašto bih trebao/la kreirati račun?

Kreiranjem računa na našem webshopu osigurat ćete si bržu i jednostavniju kupovinu. Imat ćete pristup povijesti narudžbi, praćenju pošiljki te mogućnost spremanja omiljenih proizvoda na popis želja. Također, registrirani korisnici često imaju pristup ekskluzivnim promocijama i posebnim ponudama.

Što ako zaboravim lozinku?

Odgovor: Ako zaboravite lozinku, kliknite na opciju "Zaboravljena lozinka" prilikom prijave. Slijedite upute za resetiranje lozinke putem e-maila. Nakon toga, moći ćete kreirati novu lozinku i nastaviti s prijavom na svoj račun.

Kako mogu napraviti narudžbu na nahrin.hr webshopu?

Za izradu narudžbe, posjetite naš webshop, pregledajte asortiman proizvoda, odaberite željene artikle te ih dodajte u košaricu. Nakon toga, slijedite upute za završetak narudžbe i unesite potrebne informacije.

Koji su načini plaćanja dostupni?

Prihvaćamo sigurne online metode plaćanja kao što su kreditne kartice i Apple Pay. Više o načinima plaćanja pronađite ovdje.

Koliko će trajati dostava moje narudžbe?

Vrijeme dostave može varirati ovisno o lokaciji i dostavnoj opciji koju odaberete tijekom postupka narudžbe. Detaljne informacije o dostavi možete pronaći na stranici s informacijama o dostavi.

Mogu li pratiti status svoje narudžbe?

Da, nakon obrade vaše narudžbe, primit ćete potvrdu putem e-pošte koja će sadržavati informacije o praćenju pošiljke, ako je dostupno za vašu lokaciju.

Kako mogu dobiti dodatne informacije o proizvodima?

Za dodatne informacije o našim proizvodima, slobodno nas kontaktirajte putem kontakt forme na webshopu ili koristite informacije za kontakt koje su navedene na stranici "Kontakt".

Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu nakon što je potvrđena?

Ako želite promijeniti ili otkazati narudžbu nakon potvrde, molimo vas da nas odmah kontaktirate. Promjene ili otkazi nisu uvijek mogući nakon što je narudžba poslana.

Imate li program vjernosti ili nagradne bodove?

Trenutačno nemamo program vjernosti, ali pratite našu stranicu i društvene mreže (Facebook, Instagram, TikTok) jer povremeno nudimo posebne promocije i popuste.

Mogu li dobiti dodatnu pomoć ili savjetovanje o proizvodima?

Da, naš stručni tim dostupan je za sva pitanja i savjetovanje. Kontaktirajte nas putem e-pošte, telefona ili kontakt forme, a mi ćemo vam rado pomoći.

Kako mogu zatražiti R1 račun za svoju kupovinu?

Svaki kupac ima mogućnost odabira kupovine kao pravna ili poslovna jedinica te ima pravo zatražiti izdavanje R1 računa. Prilikom završetka kupovine u "Napomeni" navedite da želite izdavanje R1 računa. Vaš zahtjev bit će pažljivo obrađen kako bi vam pružili potrebnu dokumentaciju.